Mobil Ekspertiz Nasıl Çalışır ?
İlk olarak araç sahibi yada galeri veya bayi ile randevulaşıyoruz. Daha sonra aracın yanına giderek aracı incelemeye başlıyoruz. İlk olarak iç kokpit bölümünü inceliyoruz. Klima, iç aydınlatma düğmeleri, ön göğüs koltuklar, camlar, döşemeleri tek tek titizlikle inceliyoruz. Daha sonra aracın dış aksamına geçiyoruz. Kaporta aksamında sökülen takılan parça varmı ? değişen parça varmı onların tespitini yapıyoruz. Ayrıca ön şase podya, arka havuz ve arka şase içlerinide kontrol ederek kaporta ekspertizi işlemlerine devam ediyoruz. Kaporta ekspertizinin hemen ardından boya ölçüm cihazı yardımı ile aracın tüm aksamında boya taraması yapıyoruz. Şase podyalar dahil tüm aksamı hem cihaz hemde gözle titizlikle kontrol ediyoruz. Kaporta boya ekspertizinin ardından Motor ekspertizini yapmaya başlıyoruz. Aracın motor aksamını, turbo, enjektör, yağ kaçakları ve motor üzerinde oluşan tüm anormallikleri tespit ediyoruz. Aracı kriko yardımı ile yerde 30 cm havaya kaldırarak ön takım ve motor şanzıman alt kontrollerini yapıyoruz. Lastik ve fren disk balata kontrollerinide yapabilmekteyiz. Ayrıca aracı yüksek devirlerde çalıştırarak egzozdan çıkan dumanı ve motordan gelen sesi dinliyoruz. Elektronik diagnostik cihazı ile elektronik arızaları tespitini yaparak motor kontrollerinide yapıyoruz.
Aklınıza takılan her türlü soru görüş ve öneri için bizi çekinmeden arayabilirsiniz.
Son olarak alıcı ve satıcı ile birlikte test sürüşü yaparak, aracın yol performansını ölçüp rapor altına alıyoruz.
